100124

Hej!
Ligger och tittar på Leila bakar, och sen blir de Vad blir de för mat ;p Det vattnas i munnen just nu! har inte ätit nånting alls på hela dan än..
Kom hem nyss, var bara hem en snabbis och hämtade lite kläder.

Och när jag satt i bilen på väg tillbaka till Robin så ringde de ett nummer på: 0498248012. Men jag svarade inte utifall de var nåt konstigt som skulle lura en och dra pengar, och mycket riktigt, när jag kom in så sökte jag på eniro och då stod de en massa om att de var ett nummer som drar pengar från kortet!
svara inte om 0498248012 ringer!

Imorgon väntas skolan igen, och såklart så har man prov varje vecka, har prov i matte på onsdag.. uscha!
Och ska även hämta ut mina skor imorgon! :)
Sen ska jag och Robin äntligen sova hemma hos mig imorgon, de var på tiden tycker jag! har inte sovit hemma på jättelänge..

125 dk!

PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

SV: Okej, låter inte kul ! Tur det är bra nu då :)

Jodå med mig är det bara bra :)

2010-01-25 @ 11:00:50
URL: http://brusella.blogg.se/
Postat av: Jane

Jag har också prov i matte till veckan, inget att se fram emot precis .. haha :)

2010-01-25 @ 11:40:13
URL: http://jeino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0