100118

Hej!
Slutade fyra idag och då kom Robin och hämtade mig och sen åkte vi och handlade massa grejer till salladen, gjorde grekisk sallad och hemmagjord tzatziki, mums! :) ♥
Köpte även hårfärg, så nu ska jag äntligen färga håret ikväll, är ju alldeles rosa/lila i huvet med brun utväxt.. Men nu ska jag bli riktigt röd igen :) trivs faktiskt i rött, än så länge iaf..

Ska även sätta mig och plugga lite på provet tills torsdag nu snart och medans jag har hårfärg i, är iaf "bara" prov på två kapitel den här gången, så blir nog lite lättare att få in i huvet nu. (hoppas jag iaf..)

131 dk!


Bjuder på en mycket söt bild på mig och Rebecka! :) hahah..

PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

finast :D<3

2010-01-18 @ 20:23:48
URL: http://sannahaberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0