100106

Jaa egentligen så skulle jag ha varit tatuerad nu vad de här laget.. men ikke! är fortfarande irriterad över de.. varförvarförvarför just när jag ska göra något?! :@ men, vädret är inte de bästa att leka med när man ska åka långt heller, så kanske ändå inte hade kunnat gjort de idag ändå.. äh nu ska jag sluta muttra om de.

Vaknade vid 15.00 idag igen som vanligt, fattar inte!! Jag och Robin är helt död på morgonen/eftermiddan, de känns ju väldigt kul att vakna och kliva upp när de är kolsvart ute..

Men ikväll läre jag iaf gå och lägga mig ganska tidigt iaf och kliva upp i tid imorrn, för ska träffa Jossie och fika och så imorrn på stan :) har inte träffats på, jaa.. jag vet inte hur länge de är sen sist.. i höstas? :s riktigt längesen iaf. Så knäppt, för igår när jag höll på noppa mina ögonbryn så stod jag och tänkte på henne och tänkte om jag skulle slänga iväg ett sms till henne eftersom att vi inte pratat på jätte länge, och precis när jag kommer in i rummet igen så piper de i min telefon, och då var de ett sms ifrån henne :) haha.

Ikväll blir de iaf äntligen Riverside kik, har inte tittat på dom två senaste avsnitten.

143 dk!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Lia ☆ Keep it real

ååh shit vad härligt att åka till Grekland :) hur länge ska ni vara där?



HAHA men fan vilket sammanträffande, vad fan är oddsen för det där med sms:en?! :P Grymt ju.. och kul träffa vänner man inte sett på länge!

2010-01-06 @ 20:06:29
URL: http://wazup.blogg.se/
Postat av: Malin - Sån e jag!

Hej jag vill tipsa om hur man göra söta rosetter och har i håret, finns videoblogg på min blogg hur man gör! Kramar!

2010-01-06 @ 20:33:20
URL: http://bestofberger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0