100102

Kom nyss hem, har vart och handlat en liten sväng, köpte bara nå Serum droppar till håret från Schwarzkopf, får se om de är nå bra till topparna. Och köpte även monster och chips ;p haha. De går inte så vidare bra för mig och mina nyårslöften än.. hah.

Ikväll blir de bara vara hemma och ev titta på någon film igen skulle jag väl tro.

Börjar iaf blir j'vligt less på snön nu, har nästan 1 m snö ute nu (om inte mer) och de är flera j'vla minus grader hela tiden. Ge mig Grekland nu tack!

147 dk!

PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: Cajsa

allt bra idag?^^

2010-01-02 @ 18:37:36
URL: http://hallgreen.blogg.se/
Postat av: Lisa - Ur en 13-årigs perspektiv -

Vem bär den bäst? Just det är titeln på mitt senaste innlägg. Och nu är frågan: Vem bär den bäst?

Läs mitt senase inlägg så förstår du nog!:)

Ha en fortsat trevlig kväll!

2010-01-02 @ 19:48:04
URL: http://lisaavasjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0