Nighty night!

Hej sötnosar! :)

Nu tänker jag ta och gå och duscha och göra mig iordning för kväller, sen så ska jag lägga mig och sova. Är grymt trött. Och har jätte ont i nacken av att sitta vid bärbara i sängen hela tiden.. plus att datorn är supervarm och jag har den på magen så blir jättetrött och varm. Men de är bara bra så jag somnar tidigt ikväll.
Börjar 9.30 imorrn och går till 16.00 -.-
hatar långa dagar och inte blir de bättre för att de är måndag!


förövrigt så har jag namnsdag idag, så grattis till mig! :)
och även till mamma och mormor ;p
haha.

ne nu säger jag godnatt för mig!


PUSS


Kommentarer
Postat av: simone

Natti natti sötan! Ha en grymt bra tisdag! :)

2010-03-02 @ 00:43:55
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0