Eftermiddags-sömn!

Hej!
Vaknade nyss.. somnade vid typ halv fem tiden och vaknade nyss när älskling vaknade. Skönt att sova en stund. Men blir nog inte lika kul att försöka sova igen sen, brukar ha jätte svårt att somna om jag sovit en stund..
Håller på och blir sjuk gör jag å, svider i näsan och har jätte ont i halsen :( usch!

Ikväll tänker jag lägga mig tidigt, försöka iaf. Börjar 9.00 imorrn och slutar 16.00 som vanligt -.-
hade tur idag och fick sluta 13.00 :)

ne nu orkar jag inte skriva nå mer idag. Hörs imorgon!
Godnatt!

PUSS v

Kommentarer
Postat av: Neha

Vad härligt att få sluta tidigare:D

Jag svarar bara på kommentarer och slappar^^

2010-02-01 @ 20:01:23
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0