är sjukling.. :(

Hejsan!
Gick hem tidigare från skolan idag för orkade verkligen inte vara kvar, de rann ur ögonen och jag har knappt någon hörsel eller nånting på grund av att jag är alldeles täppt i hela huvudet och snoret bara rinner.. :(
usch va de är synd om mig nu!
Har vart och handlat en sväng nyss.
Och min stackars lilla älskling har fått en stor gren i ögat när han skulle ta ner ett rep från trädet till sin hund, så då lossna en stor gren och åkte rätt ner i ögat på Robin, så nu har han ett stort sår under ögat och runt om i ansiktet.. :/ tur att de inte kom inuti ögat iaf!

Får se om de blir någon skola för mig imorgon.. jag vill ju gå, vill inte missa en massa.. men tror verkligen inte att jag orkar de.. måste nog vara hemma och vila en dag.. men får se hur jag känner mig imorgon.
just nu mår jag skit och nyser var 5e minut typ -.-



PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0