100225

God morgon! :)
Slutade skolan 08.45 idag ;p hade bara svenska, för administrationen var inställd (y) :)
Har inte orkat uppdatera på några dagar.. har inte hänt så mycket mer än skola, och plugg som vanligt.

Nu sitter jag hemma och tråkar, väntar på att klockan ska bli 12 så Robin kan komma och hämta mig när han har lunch, för ska få följa med en sväng på hans jobb och kika lite :) hah.
Ska iväg och fixa pass tills Grekland senare idag :) wooh jag längtar tills när vi ska dit!
Är 93 dagar kvar tills vi åker nu! ;p haha.

Imorgon så blir de fest med klassen, kan vara trevligt de med istället för att bara sitta hemma vid datorn och dega med :P hah.
har inte vart ut eller festa sen cruisingen, eller kryssningen i September eller när de var :P
Så de ska väl bli kul iaf :)
Om inte alla drar sig ur nudå vill säga.. Menmen vi får se hur de blir imorgon!
aja de löser sig.

Alldeles nyss iaf när jag var på väg hem från skolan, så kom de nån påtänd gubbe/karl och gick vid Norrtullskolan, och när jag kom och gick förbi han så gjorde han "pistol-tecken" med handen och "sköt" mig och sa något.. Och jag vart ju rädd och gick över vägen och då gick han också över vägen mot mig och sa nåt och ropa att jag skulle komma.. Så jag vart livrädd och skrek åt han "men dra nånstans ditt j'vla äckel".. jag med mina kommentarer när jag blir arg/rädd (kanske inte så smart att säga så till en påtänd, men jag vart ju jätterädd och visste inte vad jag skulle säga eller göra).. fast han sakta ner och gick över vägen igen när jag börja närma mig backen hemmåt.. Fyfan, jag sprang sista biten hem i backen >< vart skiträdd ju! och inge pengar på mobilen har jag heller :(
Jävla äckliga knarkar-patrask jävlar! Inburade och bli plågad långsamt är vad dom skulle få bli/eller är värd!
USCH!
:@

aja nu ska jag försöka få i mig något att äta.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Alina

jo det är jättebra med mig! :) sj då? =)

2010-02-25 @ 10:27:44
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Olessia

oj tidigt du slutade

2010-02-25 @ 10:46:08
URL: http://www.finest.se/olessia
Postat av: Alina

idag ska jag bara vara hemma och vila:) du då?

2010-02-25 @ 11:03:12
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: N I L M A

guud vad skönt att sluta så tidigt!

2010-02-25 @ 13:31:20
URL: http://nilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0