100201

Hejsan!
Sitter i skolan nu, har praktisk marknadsföring, och eftersom att man är så duktig så är jag redan klar och får sluta ;p men Rebecka ville sitta kvar och spela på facebook.. Så jag skriver väl bloggen en liten snabbis jag då :)
Somnade vid typ 2 inatt, för låg och tittade på film.. var typ död imorse när jag vaknade.. Klev upp 9.00 och börjar 9.30, men hann precis :) tar inte mer än 15-20 min för mig att göra mig iordning nu när jag typ slutat sminka mig typ.
Slutar 16.00 idag som vanligt..
Fast funderar på om jag och Rebecka ska leta upp våran svenska lärare nu och fråga om vi får sätta oss och jobba redan nu så vi kan sluta tidigare.. ;p hiih.

skriver mer senare idag skulle jag tro! :)

117 dk!

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0