101218

Hejsan! :)
Lilleman har somnat för en stund sen så jag passar på att skriva lite.
Jag svävar fortfarande på rosa moln och kan inte sluta kolla på min lilla plutt som är världens sötaste :)

Inatt har han vart riktigt duktig och inte har han grinat nåt heller, somnade vid 2 när vi somnade och sen väckte Robin mig av att Theodor hade vaknat till och vela tutta typ 2 timmar efter och sen somnade han om direkt efter de igen och sov till 8.30 och var hungrig, sen somnade jag efter amningen, och Robin hade legat vaken med han en stund, sen sov han enda till 12.15 idag då jag vaknade :)
Så skönt med lite riktig sömn för första gången på länge för mig + att jag tog en timmes powernap igårkväll.

Ikväll så blir de Lördagsmys med chips och dipp och förhoppningsvis någon film, och Theodor ska bada för första gången (hemma iaf, han har badat på BB en gång), hans navel håller på och lossnar och de är så jobbigt med lukten, så jag hoppas den trillar av ganska snart för tycker så synd om han när de luktar sådär.. :/

Imorrn är de den 19:e och då fyller vår älskade lilleman 1 vecka! :)
tiden går verkligen snabbt, kan inte fatta att de var en hel vecka sen idag då jag vart inlagd på förlossningen.. de känns som om de var i typ förrgår.. :o jag hoppas tiden inte går såhär snabbt hela tiden för jag vill att lilleman ska vara mammas lilla bebis hela livet
^^

heh.




Våran älskade lilla prins




Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Ja, det närmar sig. Kan ju vara allt i från imorgon tills att man får gå över tiden. Som du om någon väl vet ;) Men jag hoppas att jag slipper det..



Tänk att det redan gått en vecka för er! Måste kännas som att tiden går tusen gånger snabbare nu än när lillkillen var i magen :P



Kram på dig!!

2010-12-18 @ 21:19:45
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Fia

Vad fin han är =) Dock går tiden skrämmande fort :D Men man njuter hela tiden!! Underbart är det!! Och det blir bara bättre och bättre, jag lovar :D

2010-12-18 @ 21:57:56
URL: http://lillfia.blogspot.com
Postat av: Carro

Det är så kul när du uppdaterar. Jag var så jäkla insatt i din blogg innan bebis kom så nu saknar man alla uppdateringar, haha. Jag förstår ju självklart att du har viktigare saker för dig än att uppdatera, men jag är inne varje dag & kollar :)

2010-12-19 @ 10:48:31
URL: http://carrox.blogg.se/
Postat av: Tina 22 år - gravid vecka 32

Vad skönt att få sova lite :) Han är verkligen jättesöt! Sover han i er säng eller i egen?

2010-12-19 @ 11:35:51
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: mamma (mormor)

Mormors söta prins;) Pussa o krama honom från mej så ses vi i morgon:) Älskar er!!!

2010-12-19 @ 19:40:19
URL: http://lottaotommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0