101209

Har inte kunnat uppdatera för internet verkade inte vela funka ett tag..
Har iaf nyss ätit frukost, vaknade vid 11.30 idag, riktigt skönt att sova länge. Ska ta och noppa ögonbrynen och lägga ansiktsmask och så nu snart så jag blir lite fräsch och även för att fördriva tiden litegrann, tänkte sen ta och städa undan lite här, ser ut som en verkstad för pojkvännen min har hållt på byggt med en massa datorer :P haha.

Bebis verkar fortfrande inte vilja komma ut.. Hade lite ont i ryggen igår kväll, sammandragnigar hela tiden och lite smått molvärk inatt, men inte nåt som håller i sig eller blir värre..
Vet nu 100% säkert att denna lilla skitunge inte kommer komma tidigare än igångsättning.
Menmen, jag får helt enkelt bita ihop och försöka stå ut 3 dagar till.. Skönt att de är tidigt på morgonen vi ska till förlossningen på söndag, men de berodde även på hur mkt folk de var där, annars blir de inte igångsättning föräns på måndagen.. men vi får minnsan hoppas att de blir på söndag, annars blir jag tokig :P

Nu ska jag ta och pyssla om mig själv lite.
hörs sen!
puss




Kommentarer
Postat av: Frida

Använd tankens kraft! Sk. "självsuggestioner" (google om du inte hört om det tidigare) tror jag absolut kan hjälpa dig i det här läget. Tankens kraft! Tänk dig in i sammandragningarna, visualisera värkarbetet, se att det startar och händer NU - istället för att tänka att det inte kommer hända :-)

2010-12-09 @ 19:20:16
Postat av: olivia luu

tjenare carro!!!!!! nu har jag precis slängt i mig två pizzabitar och jag har en känsla i min mage att bebisen kommer lördag natt. bara så du vet :) min magkänsla kan man lita på när den e mätt hihi :) simma lugnt! ps. du får hälsa på med bebisen nångång!

2010-12-09 @ 19:46:07
Postat av: Carro

Svar till Olivia: Men hej Olivia!! Hahah de tycker jag låter bra, bara den kommer före igångsättningen helst! Vi får hoppas på de då! :D De ska jag absolut göra! :)

2010-12-09 @ 20:43:24
URL: http://carroomattsson.blogg.se/
Postat av: Erica

ja du har en liten envis där inne som vill inte komma ut hehe.. men hoppas de börjar snart

2010-12-10 @ 01:47:44
URL: http://surpricebox.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0