magbild v. 25 + 4

Sitter hemma i Ljusne än, Tony, hans tjej och syster + hennes kille har vart här för ett tag sen och fikat och så. Och nu väntar jag på att Robin ska komma hit snart. Är dricka sugen som vanligt, men tror inte robin hinner komma hit innan nio så vi kan åka på e-center.. :P
mamma ska baka bullar nu så de kanske stoppar dricka/söt suget liite snart då ;p

Har tråkigt, så knäppte nyss en magbild med kameran på datorn för har inte knäppt nån bild på den här veckan :P hah. Den duger iaf, så kan väl lägga upp den här då :)


V. 25 + 4 idag :)

Imorrn så ska jag äntligen träffa Rebecka. Har inte träffat henne sen i typ mitten på Juli tror jag de var. Så blir väl en sväng på stan och så imorrn och kolla lite :)
ringde idag och försökte få tag i klipptid, men är ju fullt överallt i hela Augusti och typ September. Så får väl klippa mig nästa månad istället, om jag inte tar till saxen själv som vanligt, men är så tråkigt. fast ska ju iofs bara toppa. men får se hur jag gör.
Kanske ska lägga dom pengarna på ett par nya skor istället den här månaden, om jag hittar nå snygga :) är sugen på ett par bruna kängor/boots nu till hösten.

Kommentarer
Postat av: vican

oj så din mage växer ^^! Hur mysigt som helst! :D Det är bara att säga till så kan jag ta lite fina bilder på din mage om du ville de :)! Kram!

2010-08-16 @ 22:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0