100831

Idag har de vart en riktig upp & ner med humöret dag. Börja redan inatt med att jag hade ont igen i axeln och nacken, och var fortfarande kvar när jag vaknade imorse, så vart hemma från skolan. Sen när vi var till barnmorskan vid två tiden så börja de äntligen gå över. Men nu börjar de göra ännu ondare igen, ska försöka sova snart, men gör så j'vla ont och ligga ner.. Får se om de blir skola imorrn, eller hur jag ska göra, känner att jag måste gå, men gör de såhär ont så vet jag faktiskt inte om jag klarar de.. men får se imorrn bitti hur jag gör om de är bättre och om jag kan somna ens inatt vill säga.

Hos barnmorskan idag så fick jag iaf alla papper om min blodgrupp och moderskapsintyget, så nu ska vi ner på försäkringskassan någon dag och fixa med föräldrapenningen och så.
Vi lyssna som vanligt på gofisens hjärta, ååh de är så mysigt och underbart att få höra sin lilla bebis hjärta slå :) de låg på 142 idag, tror de låg på typ de sist med. Och även mitt blodtryck var helt perfekt, kommer inte ihåg vad de låg på nu, men betydligt mer än senaste gångerna, har haft alldeles för lågt då. Så de var skönt iaf :) så nu kan man ju hoppas att den där yrseln som jag får ibland tar slut då.
Förövrigt så har jag haft typ 50 sammandragningar idag, och jag överdriver inte. Men dom gör ju inte ont iaf, så de är väl bra de då..?

Imorrn ska jag och älskling iaf åka ut till Ljusne till mamma och lillebror. Har inte vart hemma på ett tag, så ska åka dit imorrn. Skulle dit idag egentligen, men mamma skulle iväg och lyssna på Mia Törnblom. Och jag var på så dåligt humör dels för smärtan i nacken och sen för att jag var så j'vla hungrig och envis som man blir ibland så vägra jag äta nåt och bara satt och sura istället, från vi kom hem från barnmorskan vid 14.30 - 17.30, sen så fick vi nog och åkte på Sibylla och tjocka oss ;p haha. så då vart jag genast mycket gladare! (;


fyller ut med en halvgammal bild på mig, blir så less på att inte ha min dator och kunna lägga in en massa nya bilder på magen den här veckan och allt..

NATTI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0