100830

Slutade kl. 15.55 idag, då kom älskling och hämta mig, sen åkte vi hem till han, sen kom vi på att vi var sugen på pizza/kebab idag, så åkte till stugsunds pizzan och åt där, satt ju inte helt fel med kebabtallrik kan jag ju säga ;) tyckte nog inte lillpluppen i magen heller :)) Har inte vart såhär mätt på evigheter tror jag. Annars nu för tiden så brukar min mage börja kurra bara knappt en timme efter jag ätit, men nu så är jag fortfarande mätt fast de var över 2 timmar sen jag åt ;p men synd bara att de inte är så nyttigt..
Har iaf fått en massa gjort i skolan idag tycker jag, och inte haft nå magknip idag som tur är.

Förövrigt så har jag läxförhör på Småföretagande A imorrn, så ska snart sätta mig och plugga på de. Har pluggat i skolan redan, men ska läsa igenom de nån gång till så att de verkligen sitter (vilket betyder att jag kommer få läsa ett braaa tag..) sen ska jag duscha och sen väntas sängen och tv:n som vanligt..
hatar verkligen skoldagar!

Imorrn så ska vi till barnmorskan. Längtar faktiskt, bara för de är så mysigt att lyssna på hjärtljudet på bebisen :)) hih. Och ska även se till att få reda på lite om föräldrapenningen så vi kan fixa de nu nån dag, och även fråga om nån salva eller nå som man kan smörja sig med, både till värk, och eventuellt till mina tant-åderbråcks äckliga ben om de finns.. :P haha.

ne nu ska jag plugga som sagt!
HÖRSHÄJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0