100823

Idag var de skola till kl. 16.00, jobbigt. men man får försöka stå ut dom här månaderna innan bebisen och ligga i lite extra hårt med arbetet. Imorrn börjar jag 7.45 och slutar 14.35. Lite bättre än fyra iaf, men då blir de plugg istället, har läxförhör i företagsekonomi på torsdag.
Efter skolan idag så bar de av till Albertina med Robin, Pappa, Karin och små systrarna. Jag tog en rökt pepparlax, även fast jag vet att man inte ska äta rökt eller gravad lax när man är gravid. Men jag tror de inte är någon fara med bara en gång sådär, skulle va skillnad om jag åt de en gång i veckan. Grymt gott var det iaf! Och till efterrätt så tog jag varm ostkaka med varm hjortronsylt, mumsigt! :)

Sen när vi kom hem till Robin så åkte jag och han en sväng runt stan och kollade runt. Sen ringde mormor och fråga vart vi var, så åkte hem till Robin så hon och morfar kom dit och gav oss en "present" för dom hade varit i Sthlm i helgen.
Fick världens sötaste bebis-overall.

Så himla söt! :) Blev ju absolut inte nåå tokig av längtan när vi fick den!

Bjuder på en bild på magen idag :)

V. 27+1 idag.
(26+1)

Nu ska jag gå ner och ta nåt att dricka och ta medicinen. Sen lägga mig som vanligt..
hörs imorrn.
Natti!

Kommentarer
Postat av: Carolina

supersöt liten dress ni köpt, hihi =)

2010-08-23 @ 23:31:13
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: mamma

Gud va söt den va :) jag visste om att hon hade köpt den. ja magen är också såå söt. puss

2010-08-24 @ 00:11:55
URL: http://lottaotommy.blogg.se/
Postat av: Li

Jätte söt!



Kram

2010-09-14 @ 22:03:39
URL: http://sweetieli.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0