100818

Första skoldagen idag, börja kl 8 och slutade 12.30, inte så jobbigt, för vi hade inga lektioner, bara upprop och så. Men kändes lite onödigt med 2,5 timmes hål.. Imorrn väntas de idrott redan 07.45 på morgonen.. fyfan! Men jag kommer väl antagligen få gå ut och gå eller göra nå annat. Om vi ens ska ha idrottslektion, och inte bara genomgång och så.

Har nyss kollat på "Livet på BB". Längtar tills de är jag som får ligga där, även fast de kanske inte ser just så mysigt och skönt ut.. :P men de kom ju några tårar när man såg föräldrarna få stå och hålla och gosa med bebisen sin för första gången. Gu va mysigt, och jag blir så avundsjuk!
Jag orkar inte vänta 13,5 veckor till.. vill att bebisen ska komma nunununu!! :P haha.
Tålamod, vad är de?

ne nu ska jag ta och lägga mig och försöka sova, har redan sovit middag 1,5 timme så är inte supertrött just nu.. men måste försöka iaf, för lär inte bli så kul att kliva upp vid 06.30 imorrn..
Andra dagen i skolan efter lov är jobbigast jämt..


bjuder på en bild på mig och rebecka från samma dag som jag fick reda på att jag var gravid, den 23/3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0