100817

Idag vart de svamp-plocking för hela slanten. Plockade iaf nästan 1 liter gula stora kantareller :) (och då är de bara augusti nu, ska iväg om några veckor igen när de är mer svamp säsong och plocka massa mer) så imorrn blir de kantarellstuvning och nå mer.
Mumsigt!

Har nyss duschat och noppat ögonbrynen, och nu ska jag snart bädda iordning sängen och lägga mig och kolla på tv. för imorrn är de ju skola som sagt, redan kl 8 på morgonen.. uscha. Ska nu till hösten lägga upp en plan med lärarna om hur jag ska fortsätta gå nån vecka innan bebisen kommer och efter de, för gå kvar i skolan ska jag iaf. Men ska ju inte gå varje dag mot November och efter de, utan arbeta hemma och gå bara nån gång i veckan.

ne nu ska jag krypa ner i sängen, hörs väl imorrn.'
natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0