100816

Idag har vi firat älskling som fyller hela 19 år :) ojoj, tiden går ganska snabbt med tanke på att han bara var 15 år när vi vart tillsammans (; och jag var en liten fjortis.. och nu är vi 18 & 19 och ska snart flytta ihop och bli mamma & pappa :)) hihi. fast iofs, bott ihop kan man ju säga att vi redan gjort/gör, eftersom att jag är hos han jämt och har vart här enda sen typ 2-3 veckor efter att vi vart tillsammans, så de kommer ju inte bli nå konstigt/jobbigt att bo tillsammans 24/7, utan de kommer bara bli skönt och helt underbart att få helt eget tillsammans med den man älskar och vill spendera resten av livet med :)
Och våran lilla busunge som kommer i November såklart!

Av mig fick älskling iaf en ziphood Wesc-tröja och ett armband som de står "jag älskar dig" på i present.

Nu ikväll så blir de bara massa mys och filmkik med hjärtat hela kvällen, sen imorrn blir de att kliva upp tidigt och åka iväg med Robin, mamma, lillebror, Bella (robins hund) och ev. robins mamma och plocka svamp :) mysigt! älskar att vara ute i skogen och leta och plocka kantaraller :) lika kul som att äta dom sen, nästan då (; såå gott med kantarell stuvning på varm macka i ugn!
Sen blir de i sängen tidigt imorrn.. för på onsdag väntas skola.. fyfan! men jag hoppas dom här 3 månaderna går ganska snabbt nu så lilla plupp kommer nån gång, går inte att beskriva hur mycket jag längtar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0