wooh, äntligen helg!?

eller!? ne inte precis, vi på staffangymnasiet är ju inte ledig imorrn, hela gymnasiet har öppet hus mellan 10.00-13.00, fyfan.. ska sitta och arbeta tre timmar imorrn i skolan.. kul.

Kom hem från skolan för en stund sen, har haft dator fyra timmar idag.. inte de roligaste -_- fast jag hade egentligen bara tre timmar, men satt kvar på den lektionen jag egentligen inte ska ha och arbetade med sådant jag låg efter i & de gick undan.

less.. men nu skiter jag i de.

just nu sitter jag här & saknar min plupp som inte slutar föräns klockan fyra..
i helgen tänker jag tvinga älskling att titta på film som vi inte gjort på evigheter, vilket betyder att vi SKA & kommer att titta på film, hoppas jag.. och Sunes jul med för den delen ;p
Men ikväll blir de iaf Idol kik :)

nu orkar jag inte skriva nå mer, skriver väl mer senare.

PUSS ♥




I don't know, but I believe
That some things are meant to be
And that you'll make a better me
Everyday I love you
I never thought that dreams came true
But you showed me that they do
You know that I learn something new
Everyday I love you

'Cos I believe that destiny
Is out of our control (don't you know that I do)
And you'll never live until you love
With all your heart and soul.

It's a touch when I feel bad
It's a smile when I get mad
All the little things I am
Everyday I love you

Everyday I love you more
Everyday I love you

'Cos I believe that destiny
Is out of our control (don't you know that I do)
And you'll never live until you love
With all your heart and soul

If I asked would you say yes?
Together we're the very best
I know that I am truly blessed
Everyday I love you
And I'll give you my best
Everyday I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0