torsdag

Hejsan!

Robin har precis hjälpt mig med bloggen och fixat ihop bilder och så på photoshop :) så nu är jag glaaad!
är även glad för att jag fick MVG på svenska provet idag ;) duktig ibland jag.
Var och hämtade ut en klänning jag beställt från Nelly idag, till jul och nyår. Måste bara sola lite så jag inte ser så blek ut i den, eftersom att den är typ guldig, kanske låter fult, men de var de faktiskt inte, jag som hatar guld egentligen..

Beställde tid för klippning idag när Robin var och klippte sig, ska klippa mig nästa torsdag, men har absolut ingen aning om hur jag ska/vill klippa mig.. jag vill både ha kort och långt på samma gång. men varje gång jag klipper kort så ångrar jag mig efter några dagar och ska spara ut de igen, men när de väl börjar bli längre så vill jag ha kort igen.. får se hur de blir, kommer nog klippa lite där bak och fixa till luggen, för just nu går de inte att göra någonting alls med håret.. ._.

Nu blir de duschen snart och sen titta på Sunes jul med pluppis :)

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0