tisdag

sitter och kikar på äntligen hemma nu, snart blir de andra avenyn & mys med plupp och såklart COLA ♥

var hemma från skolan idag för mådde illa imorse och har haft ont i huvet och magen hela dan, men nu börjar iaf de gå över. fast känner att jag börjar bli förkyld.. kanske därför jag har ont i huvet..

har även letat en massa frisyrer idag, men hittar ingen., eller har hittat en, häromdan, en helt vanlig tråkig för jag orkar inte göra nån man ska styla och hålla på göra iordning hela tiden, för man tröttnar ändå efter en vecka.. så får se hur jag ska klippa mig på torsdag.. och imorrn får jag äntligen mina efterlängtede pengar! (Y) de första jag ska göra är att fylla på min mobil, håller på och blir tokig, har inte haft pengar på mobilen på över en månad.. -.-
och på fredag ska jag bjuda älskling på Kina hade jag tänkt :)

ne nu ska jag fortsätta titta på tv.
natti

PUSS ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0