onsdag

Hade gympa idag på förmiddan, sen hål och såklart så fick jag tillbaka min huvudvärk och magont och tokfryser hela tiden.. Tror jag håller på att åka på nån j'vla förkylning ._. blir att köpa blutsaft nån dag så man får i sig lite järn.. uschaa.

Nu sitter jag här och fryser. Skulle egentligen ha behövt tokplugga tills provet imorrn, eller om jag får göra de på fredag eftersom att jag ska klippa mig imorrn när vi har prov.. men måste iaf plugga en massa sen när jag kommer till Robin, för har boken där..

Var en sväng på furan med mamma och åt en sallad på håltimmen. Sen börja jag tokfrysa och få huvudvärk och så, så sprang typ hem och slängde på mig mina mjukisar och kura ihop mig här i min underbara datorstol ;p hah.

nu tänker jag gå och göra en kopp te
skriver väl mer sen

PUSS ♥



gör en liten utfyllnad med min lilla gofis Elsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0