onsdag



Hallådär!
Nu jävlar tänker jag ge mig in på de här och skaffa en blogg jag med ;) iochförsig så har jag haft en i 8an och 9an, men vart inte så många uppdateringar då.. får se hur de går nu då.. jag har ju liksom så himla mycket som händer i mitt liv, så vet inte riktigt vart och hur jag ska börja skriva ;o haha. eller inte... :P men de ska nog gå att få ihop nåt lite smått&gott varje dag ändå ;p

hade btw idrott i skolan idag och jag kan säga att jag är helt jävla slut i benen just nu, tror Benny vela ta död på oss nästan. fyfan! får se hur de kommer att se ut när jag går imorrn, om jag äns kommer kunna stå på benen vill säga.. jodå, för jag tänker fan köra dom där övningarna varje dag nu.. nästan då.. haha. men de skulle då fan behövas!

aja, hejsålänge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0