dryga söndag.

sitter här och gör inte ett skit.. har vart och ätit hos mormor och morfar vid ett och kom hem vid tre. sitter och väntar på att Röövbin ska bli klar hemma i garaget och så och komma & hämta mig sen.

Imorrn är de skola, och fy de är inte efterlängtat, den här helgen har gått skitfort känns de som, iochförsig så gör väl alla helger de.. menmen.

ska plugga sen när jag kommer hem till plupp och titta på nåt program som börjar på mtv idag.

har suttit och letat en massa frisyrer på internet, men har verkligen ingen aning om hur jag ska klippa mig.. vet inte om jag vill ha kort eller så som jag typ har.. funderar nästan på om jag ska ge dom en fri hand, men jag vet inte riktigt vafan de blir för nån frisyr då.. haha.
och ska även färga håret, fast de tänker jag göra själv, och robin vill att jag ska färga rött, alltså typ mörkrött. men jag vet inte riktigt hur de blir med de.. kan ju prova färga och se hur de blir & blir de konstigt så färgar jag tillbaka till svart ;p hah.

ne nu orkar jag inte skriva nå mer.
kanske skriver mer sen.

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0