Ligger och lyssnar...

Ligger och lyssnar på musik och funderar på om jag ska ta och läsa engelska boken någon gång, för har typ glömt bort hälften av den och tänkte ta och göra bokrecensionen imorrn innan Anna halshugger mig.. Jo de är nog lika bra att göra de nu på en gång, medans Robin ändå är ute i garaget.
Sen klockan nio blir de andra avenyn!

Är hur trött som helst, fast jag liksom har sovit tillräckligt länge inatt.. somna vid lite efter två och vakna vid elva, nio timmar är väl liksom tillräckligt med sömn.. vet inte vad som händer med kroppen min.. ont i huvudet och magen i stort sett varje dag.. Läre ta och köpa blutsaft nån dag nu, så jag får i mig massa järn så jag blir pigg och läre även ta och försöka röra på mig och vara ute oftare, och om de fortsätter att hålla i sig med snön hela lovet, så kommer då jag vara ute och leka jätte mycket och röra på mig då :)

ne nu ska jag läsa lite så de är gjort.

PUSS ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0