091225

Har nyss kommit hem från mormor och morfar, har varit där och ätit kalkon, hasselbackspotatis, brysselkål och sås, riktigt mumsigt! :)

Igår åkte vi först på förmiddan till Robin och gav han och hans familj paket, fick två par jeans av älskling, dom två jag önskat mig! :) jag älskar dom!
Sen åkte jag och min familj till mormor och morfar vid halv två och fira julafton där hela dagen. Sen kom Robin och hämtade mig vid lite efter sju, sen åkte vi till hans farmor och var där en liten stund, och sen hem till älskling :)
Fick iaf kläder, pengar, presentkort, smycken och massa olika kroppsgrejor och lite mer småsaker igår :) Så nu blir de shoppa lite snart, ska nog beställa skorna med :)
och plus att jag får pengar till veckan av mina brorsors pappa, min "låtsas pappa" säger jag fortfarande eftersom att han vart som en pappa till mig sen jag var mindre än 1 år. Och igår när jag prata med han så sa han att jag skulle bara ringa och höra av mig vilken dag som helst när jag ville tatuera mig, så skulle han betala den till mig! :) så nu j'vlar blir de åka ner till Dalarna så snart som möjligt och tatuera mig! :) ihi.

ikväll blir de bara mys med älskling och kika på någon film! :)

155 dk!

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0