091223

Har varit och handlat dom sista julkapparna idag till brorsorna, synd bara att dom var med och fick välja själv :P haha.
Imorgon är de äntligen julafton, kan inte fatta de. har ingen julkänsla alls.. vet inte varför, men känner ingen julstämning. Men kanske kommer känna av de sen ikväll/inatt och förmodligen imorgon då :P .. haha.

Fattar inte hur jag kommer kunna somna inatt, allvarligt.. Jag kommer nog inte kunna somna alls, dels för att de är julafton imorrn och för att jag inte kommer sova med min Robin.. :( Tur iaf att jag kommer få träffa han imorgon på förmiddan och sen på kvällen såklart :) annars hade jag aldrig klarat det. Men blir nog inte mycket till sömn inatt iaf..

btw, imorgon blir de först julfirande hos mormor och morfar som vanligt med familjen, och sen på kvällen kommer Robin och hämtar mig så åker vi hem till han och firar med hans familj :)

nu ligger jag och tittar på Mysteriet på Greveholm, och sen ska jag och älskling klä hans lilla gran och så innan jag ska hem.

157 dk!

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0