091222

Jag och Robin vakna vid halv ett idag, klev upp och gjorde oss iordning och åkte ner på stan vid halv två och köpte julklappar till Mamma, Tommy, Lisa och Stefan. Sen gick vi hem till mig och var där en stund, och jag och mamma klädde granen och fixa lite.

Imorrn blir de köpa dom sista klapparna till brorsorna och hjälpa Tommy med att hitta paket till mamma.

Och ikväll ska jag och Robin klä hans lilla gran som han ska ha på rummet, och jag tänker även titta på dom 12 andra delarna av Mysteriet på Greveholm! :) ihi.

Och jag längtar verkligen inte tills imorrn, fyfan, hur ska de gå att sova utan älskling?! :o :( tur att jag åtiminstonde får träffa han på förmiddan på julafton också och inte bara sent på kvällen!

158
dk!

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0