långpromenad.

Hallå!
Kom nyss hem från en härlig långpromenad med Emma och hundarna :) var riktigt härligt ute. Så nu har man fått lite motion med, härligt.
Snart ska jag ner på stan med familjen och äta.
Sen ikväll så kanske Emma skulle komma hit och titta på nån film och så med mig (y) :) känner att jag måste vara med någon, så man inte bara sitter helt själv och tänker och blir ledsen..
Så då kanske de blir film och gotta med henne :) trevligt!

nu ska jag ta och göra mig iordning och så.

PUSS

Kommentarer
Postat av: vican

HAHA du jag grät ju som tusan efter typ två dagar XD nu går de bra ;).. får luft liksom :P har börjat med körkort och allt! haha får mkt gjort när han är borta :P

Jo fattar hur de känner :/.. jag är kanske lite elak på Emil men jag skulle aldrig låta han gå på korgen utan mig, de är inte de att ja inte litar på han, men jag litar inte på nån som är full.. har själv gjort jävligt dumma saker när jag varit full. Jag skulle inte gå själv utan Emil... jag vet att jag inte är nått att lita på när ja är full!

2010-03-20 @ 19:19:36
URL: http://vimzzzig.blogg.se/foto

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0