100301

Hej på er! :)
Sitter i skolan nu och har projekt och företagande. Försov mig imorse så missade engelskan, mådde illa inatt och kunde knappt somna.. Så vaknade vid typ 09.15 och börjar 09.30 och reagerade inte av alarmet när de ringde vid 08.30 (om de ens ringde)..
Inte bra!

Nu sitter jag här på lektionen helt ensam typ, för Rebecka är på utvecklingsamtal. Skulle också ha utvecklingsamtal idag, men var tvungen att byta tid.

Idag så vet jag inte vad som händer, slutar inte föräns 16.00 idag.. :/ hatar måndagar - onsdagar -.-
Förövrigt så hoppas jag Robins bil klarar besiktningen idag så han får egen bil!
Skulle vara riktigt skönt tycker jag :P haha..

Aja nu ska jag fortsätta att arbeta.

Bjuder på en bild på mig " jag just nu" :b



89 dk!

PUSS

Kommentarer
Postat av: marina

sjukt fin du är

2010-03-01 @ 23:47:53
URL: http://umeasstolthet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0