FREDAG!

Över en vecka sen jag skrev sist.. Har inte hänt så mycket intressant ändåså, och har varit för trött för att skriva senaste veckan då jag inte sovit så bra, för Theodor vaknar precis när man själv ska till och somna och kan få för sig ibland att jävlas lite med mamma och pappa och vara vaken i typ 3-5 timmar efter de och vill inte sova sin vagga heller helst för då vaknar han oftast ännu oftare eller sover inte bra alls, så jag sover inte så bra heller utav att de blir så trångt i sängen när han sover med oss (eftersom att han sträcker ut sig som kungen själv ;) hah, så de blir oftast inte mer än 3-5 timmars sömn för mig, men tar igen de lite när han sover mot eftermiddan/kvällssidan istället.

Och imorgon (lördag) så flyttar vi eventuellt, har egentligen inflyttningsdag på tisdag, men skulle eventuellt redan få nyckeln imorgon om dom som bodde där nu hade flyttat ut klart och så :)
Så lovar att jag kommer bli mycket bättre på att uppdatera så fort vi blivit klar med flytten och allt :)

Förövrigt så var vi till BVC idag/igår, och vår goskrutt växer verkligen så de knakar, han vägde nu hela 5630 gram och var 60,3 cm lång! :) de både syns och känns kan jag säga, han har växt ur de mesta av 56 redan för 2-3 veckor sen och 50 kunde han knappt ha redan när han föddes.
Så vi får redan köpa strl 68 till honom nu, för 62 blir väl för litet om bara nån vecka nu också :P hehe.


världens goaste & vackraste lilla prins




Kommentarer
Postat av: RebeckJ

Åhh... Jag smälter!! <3

2011-01-29 @ 11:21:19
URL: http://therworld.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag minns inte om jag svarat på din kommentar, så jag gör det igen! :P Haha.



Tack & tack! Det är alltid kul att höra att bebis är lik en, framförallt när hon är så söt!



Theodor är söt som socker också, och även han lik mamma sin :)

2011-01-29 @ 14:55:10
URL: http://carrox.blogg.se/
Postat av: Denise 21 mamma till Kevin 5

Men ååh vilken sötnos!

2011-02-08 @ 18:27:15
URL: http://blogg.mama.nu/kevinsmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0