STORA LILLKILLEN! ♥

Imorse när jag skulle klä på Theodor så öppnade jag dom andra lådorna med större kläder för att prova strl 68/74 på han eftersom att 62 är för litet redan.. Och jag stog verkligen och tvekade först för kläderna såg gigantiska ut.. men skenet bedrar verkligen.. Dom "gigantiska" kläderna satt som ett smäck på han! helt sjukt, han blir "bara" 2 månader imorgon och har redan strl 68/74 på kläder :o de är kläder som man har när man är runt 6 månader :P Min lilla kille är inte så liten längre.. Så nu blir de till att lägga undan alla 56 kläder helt och hållet och även de mesta av 62. Lite blandade känslor där faktiskt.. :P heh.
Konstigt nog så ser han inte så himla stor ut och är absolut inte tjock, utan han är verkligen lång för att bara vara 2 månader, och kommer nog hinna växa ifrån pappa sin på ca 183 cm innan han ens hunnit fylla 13-14 år :P hah (ojoj inte länge tills han är så "stor" heller..)
Mammas älskade lilla storbebis!







goungen våran



Kommentarer
Postat av: Elin

Samma lika hos oss. Som över en natt kan de ha gått upp en storlek känns det som. Ha en härlig lördag!

2011-02-12 @ 11:12:49
URL: http://www.mingatapalandet.blogspot.com
Postat av: RebeckaJ

Can´t wait :D<3 PUUUUUSSS!!

2011-02-12 @ 17:01:02
URL: http://therworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0