VÄRLDENS TRÖTTASTE!

Har nyss fikat en massa gott och nu ska jag snart ta och gå och duscha snart och sen lägga mig och plugga på provet vi har imorrn bitti, har prov på kap 1-2 i Inköp och varuhantering. Har läst kap 1 flera gånger redan kom jag på, så ska läsa lite mer på kap 2 och sen ska jag kolla på "Lite sällskap" kl. 22.00, och skulle tippa på att jag somnar medans de håller på, för så trött som jag varit idag, så trött har jag nog aldrig vart..

Imorrn börjar jag iaf 7.45 och slutar 14.35, och när jag slutat så ska jag och älskling åka till Maud (hon som har valparna) och kolla ut vilken valp jag ska köpa :) hihi. Tror de blir den där black´n tan om inte de blir nån från Alice istället, de återstår att se imorrn när vi ska dit :) Så i slutet av Oktober/början på November så har jag en liten chihuahua valp :) och sen några veckor efter de kommer min och Robins lilla bebis från min mage :D hihi.

ne nu ska jag ta och duscha, sen plugga.
Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0