nu ger jag upp!

Har hållt på för fullt halva kvällen med den här satans j'vla designen, men lyckas inte få nån ordning tycker jag.. Men orkar inte ha svart och mörk bakgrund längre, och när jag skulle göra vit bakgrund först så försvann texten och krångla, så tog en grå tills vidare. Får se om jag orkar fortsätta imorrn, annars får de duga ett tag, tyckte iaf den här gråa var tuff med "vågorna" eller vad man ska säga, så den kan väl duga tills vidare.
Ska försöka se till att göra en ny header bara, men hade tänkt knäppa lite nya bilder först. Så tänkte fixa de efter att Vican har knäppt några fina bilder på mig och magen och så istället med sin systemkamera :)

nu ska jag gå och borsta tänderna och ta och lägga mig och försöka sova så jag orkar upp imorrn.
NAJTI!

Kommentarer
Postat av: Emmelist

förstår att du blir frustrerad. jag kan inte pilla med min design själv...så därför andra får göra min åt mig ;)

2010-09-02 @ 12:59:47
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0