måndagkväll.

Har lagt mig för ett litet tag sen, kikade en liten stund på "lite sällskap" på tvn och ja som vanligt med Filip och Fredrik så verka de faktiskt ganska bra och roligt såklart ;p haha.

Börjar 7.45 imorrn och slutar 14.35, och har enbart datorlektioner hela dagen, och jag som inte har fått tillbaka min dator än.. måste gå ner och kolla om den är klar imorrn, annars j'vlar, har vart utan i 2 veckor nu, och de funkar inte om man går handelsprogrammet där vi enbart har datorlektioner hela tiden. Blir så less på dom där som sköter datorerna..
Menmen, imorrn iaf när jag slutar så ska jag och älskling iväg på Barnens hus och kolla ut barnvagn, har hittat en redan där som vi verkligen vill ha, men ska iväg imorrn och kolla lite mer och be om lite hjälp och kanske beställa en redan imorrn :)
hihi, de är ju inte såå länge kvar nu! :)

Förövrigt så har jag börjat få "riktiga" sammandragningar som verkligen känns nu, hade första igår kväll och de kändes verkligen, annars har dom knappt känns tidigare. men igår och idag har dom vart mycket starkare, och de trycker och moler längst ner i magen typ. Men de är väl bara normalt antar jag :P är ju i v.29 iaf, så de är nog inte så konstigt ändå.

Nu ska jag ta och försöka sova så jag orkar upp imorrn.
Natti!

Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Åh, det är ju snart för er då! Vi har BF den 7 januari så det är ett tag kvar. Börjar ändå kännas att det närmar sig så jag redan fått ordentliga sammandragningar / förvärkar. Känns lite skrämmande så tidigt men är tydligen normalt det med... Har ni bestämt vilken vagn ni ska köpa?

2010-09-07 @ 11:12:40
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0