I'M BACK!

Sorry för att de inte blivit nå bloggande på några dagar.. men har inte haft lust eller ork alls att blogga. Men känner nu att de gått lite föör lång tid sen sist.. 5 dagar är liite för mycket kanske.. :b Men jag är glad att alla ni läsare besöker mig ändå varje dag även fast min uppdatering inte vart så bra, men nu ska jag vara snäll och fortsätta blogga dagligen så ni har något att läsa när ni går in på min blogg iaf! :) 

Sammanfattning från helgen:
Fredag
vart de att bara vara hemma hos älskling hela dagen, jag mådde inte så bra och kände mig förkyld och så och stannade hemma från skolan, slappade och kolla tv och så efter en tråkig skolvecka.
Lördag så var vi till pappa och Karin en sväng på eftermiddan och åt och fika och hälsa på :) sen hem till älskling för han skulle fixa med Emils bil, så Vican och Emil kom hit på kvällen, jag och Vican satt inne och kollade film och pratade en massa och killarna drack och dryga sig och höll på med bilen, och när dom kom in från garaget så åkte jag och Vican till donken istället för att slippa deras dryga flabb och prat :P haha. Så åkte dit och åt strips och dricka istället (; yummie!
Söndag, åkte med mormor en sväng till hennes kompis och fick en maasssa superfina bebiskläder från hennes barnsbarn + två söta bebisoveraller som vi fick låna för första tiden :) Gick även in i v.31 då! :)

Igår vart de skola, sen ner på stan med mamma och Oliver och kika och köpa massa kläder (eller jag köpte inte nå för hade inga pengar, men mamma skämde bort mig med en massa nytt och välbehövligt istället) :) Först fick jag ett par stödstrumpor (som verkligen är hur sköna som helst kan jag ju säga) och sen 3 par trosor, sen gick vi och fikade, och efter de tog mamma med mig till Balconetten för att få hjälp med att prova ut en bh i rätt storlek av hon som jobbar där, var till för att om jag hittade en på rean där så skulle mamma köpa den åt mig, eftersom att dom är så dyr där. men fanns ingen vit spets på rea, så fick en för ordinarie pris istället av min bästaste älskade mamma! :) 399 kr gick den på, helt sjukt tycker jag, men om man tänker efter så är de verkligen värt det, för dom sitter helt perfekt och behöver inte rättas till och krångla hela tiden.
Så nu har jag fått superfina underkläder till gravidfotograferingen nästa torsdag också :)

Kommer magbild lite senare idag eftersom att vi gick in i v.31 i söndags! :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Det är du värd gumman:) jag älskar dej!

2010-09-21 @ 16:47:29
URL: http://lottaotommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0