DONE!

Är nu klar med färgningen, eller de var ett tag sen nu. Vart mörkmörkbond/ljusbrun typ, den där färgen tog då kan jag säga, hade i den i 15 min och satan, sprang ner till duschen och skynda mig och skölja ur de snabbt som tusan. Tur jag har de där schampot nu så de blir lite ljusare sen om ett tag :) men jag är iaf mycket nöjdare med den här färgen än de guldiga iaf. Om nån månad, förmodligen i Oktober (om jag inte får nå impulsryck den här månaden när jag får pengar..) så ska de i en massa ljusa tunna slingor, men då går jag till frissan såklart.

Idag är de verkligen full fart på lillbebben, är ju inte så konstigt med tanke på hur mycket jag gick igår och rörde på mig. Hela magen flyttar på sig och busungen där inne gör typ volter/kullerbyttor och sparkar som en tok hela tiden :) haha, så mysigt!
Ska knäppa nån magbild snart eftersom vi går in i v.29 idag, så kommer väl upp bild och lite om den här veckan om en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0