ÄNTLIGEN FREDAG!

Ligger och kollar på tv och väntar på att Idol ska börja. Ikväll blir de bara tv/filmkik och mys med älskling, skönt! :)

Vart hemma från skolan idag, vakna 9.10 och hade försovit mig, och skulle ändå sluta 11.50, så vart hemma, hade ändå sån halsbränna när jag vakna så spela ingen roll ändåså, har haft halsbränna konstant i 3 dagar nu, men börja gå över för en stund sen iaf.
Skulle egentligen vara med Emma idag, men eftersom att jag blev hemma idag och de är sånt tråkigt väder, och vi bara skulle hinna träffas en liten stund, så bestämde vi att vi ska vara imorrn istället (: hoppas på lite soligare väder då, för idag är de bara grått och tråkigt.

Förövrigt så har de inte hänt så mycket mer idag och inte lär de göra heller, har vart och handlat lite och ätit på Sibylla, vart sibyllameal (korv och mos) mums! :) heh.

Tänkte lägga in några bilder sen som mamma skickade till mig på chihuahua valparna som lilla Alice fick igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0