100916

Haalloj!
Är sjukt trött och matt idag, var i skolan till 13.15, sen så fick älskling hämta mig, har sovit tre gånger sen jag kom hem hit, men är fortfarande lika trött, är lite småhängig och tror att de är en förkylning som spökar i kroppen, inte kul :/ har fått så j'vla ont i ljumskarna också, vet inte om de är nå åderbråck eller nå nu som man kan få nu när man är gravid har jag läst, gör ont som satan, så blir mjukisbyxor och kalsonger (när jag sover) några dagar nu.. haha. Får ta och köpa mig nå gravidtrosor som inte skaver och sen såna där fula stödstrumpor också (Y) :P haha, men jag överlever nog ;p

Förövrigt så åkte jag till Rebecka vid 7.45 imorse och gick ut och gick, var riktigt skönt faktiskt. Var även ute och gick igår kväll med henne, gick då i över en timme, Powerwalka till Dollar och köpte godis ;p hah. Och sen på vägen hem så slögick vi mest, och stannade och knäppte en massa flumbilder :b haha, kom en hel buss på vägen ovanför och glodde när vi stod och gjorde en massa snygga miner och "konster" framför kameran :P haha. REBECKA, skicka alla bilder till mig på mailen om du kan sen! :)


Enrique Iglesias - coming home
- Går inte att tröttna på låten och rösten hans gör en knäsvag.

Kommentarer
Postat av: Din hemliga beundrare (;

Haha ja, SOM DU LÄNGTAT OCH NU ÄNTLIGEN KAN DU KOMMENTERA HUR MYCKET DU BARA VILL ;O haha

Stod först inte vem det var så jag var tvungen att kolla vem fan det var som kommentera men stod från stockholm osv så jag tänkte liksom vem fan är det ?! sen efter jag publicerat den så stod det ju Carroomattsson.blogg.se KNÄPPPIS! ;P

Jag skickar bilderna i will men ska du köpa strumpor så ska jag beställa med dig glöm inte det (::

2010-09-16 @ 19:25:52
URL: http://[email protected]
Postat av: Elin

Jag hittade uträknaren på http://www.babyvarlden.se/Verktyg/Forlossningsutraknare/ Lite kul grej:)

2010-09-17 @ 22:17:34
URL: http://doncellita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0