100914

Vart hemma från skolan idag, hade sån magknip när jag vaknade och mådde inte nå bra igår kväll när jag skulle sova, var alldeles matt och konstig och hade ont i magen. Så måste ta och köpa nå blåbärssoppa eller nå så magen kan sluta krångla hela tiden, hade även tagit den där järnmedicinen igår och den får jag ont i magen av så läre se imorrn när vi ska till barnmorskan om hon kan komma på nå annat än den där medicinen som jag kan ta istället, typ blutsaft eller nåt.

Var iaf iväg på eftermiddan till Maud och kollade på hundvalparna, och gu vilka sötnosar! Och min lilla go Alice (chihuahuan vi hade förut) var så stolt och vart så glad när vi kom dit och kolla på bebisarna hennes :) gogumman, hon hade knappt tid att vara med sina bebisar och skulle sitta i mitt knä och pussas med mig istället :)
Har iaf bestämt mig för den där black´n tan (om inte den där som hade tingat den men ändrat sig ändrar sig igen inom några dagar..) men isåfall så kommer den där lilla "Sniff" som han ska heta till oss redan i slutet av Oktober :) fast ska kolla på den såklart först igen när den öppnat ögonen och så, för nu är dom så liten så är så svårt att se hur dom kommer se ut om nån vecka. Men han var då tuffast och snyggast med färgerna tyckte jag iaf :)

Ikväll blir de Idol, chips, dipp och cola mys! (;
mums!


Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Då förstår jag att ni tar chansen, skulle jag också gjort om jag fick den så! Tror den kommer vara ännu finare när den öppnat ögonen. Vad spännande!

2010-09-14 @ 20:15:38
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0