100902

Kom hem från skolan för ett tag sen. Försov mig imorse för jag inte kunna somna inatt typ, så vakna vid 07.10 och börja 07.45, men skulle endå inte vara med på gympan, och fick sms av Rebecka samtidigt att hon försovit sig också, så gick till henne vid åtta tiden, och sen så gick vi till gympan och satt där och vänta så vi inte skulle få nå frånvaro iaf.
Gick även till dom som har min dator efter de, och dom hade inte ens kollat på den eller nånting :@ blir så förbannad.. så de kommer väl ta ytterligare en vecka tills jag får tillbaka den, om inte mer.. blir tokig snart. kommer ju efter en massa i skolan också eftersom att jag inte har någon dator och vi bara har datorlektioner och de inte finns nån lånedator tills vidare..

Imorrn är de äntligen fredag iaf och då ska jag äntligen färga mitt hår! Har världens utväxt, och är trött på att ha mörkt hår och sen få en mörkblond utväxt varje månad, så imorrn ska jag färga ur mitt hår 2 gånger ska tydligen räcka enligt alla sidor och allt jag läst om nu en massa mörkbrunhåriga som gjort de, och sen ha i en mörkblond/ljusbrun hårfärg i de (ja jag vet att de kan bli gröna skiftningar, men de är inte ett dugg svårt att få bort). Så ska äntligen gå tillbaka till min "naturliga" hårfärg och hoppas på att jag kanske slipper såna hemska synliga utväxter som jag har nu.

Vill typ ha nån blandning av dom där två färgerna, lite mörkblond/askblond med lite guldigare.

(klicka på bilderna för att få dom större)

Så får väl se hur de blir..
Antagligen så blir de väl helt åt helvete, jag med min tur vill säga :P
Sen nåt tag efter de om de skulle tänkas bli bra så tänker jag nog kosta på mig att slinga mig hos hårfrisörskan, fast de blir typ i Oktober eller nå isåfall, måste låta håret vila ett tag efter de där först.

hörshäj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0