100901

Godmorgon!
Har vart vaken lite mer än en timme nu, vakna av att mamma ringde och väckte mig, sen så orka jag inte somna om, för då somnar jag väl inte ikväll istället. Vart iaf hemma idag igen, hade ont i nacken och axeln som en tok igår kväll/inatt. och imorse när jag vakna så var de fortfarande kvar. Har ont nu också, men de ilar inte lika mkt, så förhoppningsvis är de borta helt senare idag.
Har gjort mig iordning för en stund sen, ska bara platta håret och så, men orkar inte riktigt än.
Bebis sparkar för fullt och gör typ volter i magen, så nu ska vi väcka lilla pappa som ligger och sover och säga åt han att vi är hungrig :) hah.
Sen ska vi ut till Ljusne som sagt och vara där idag.

HÖRSHÄJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0