ÄNNU EN HÅRFÄRGNING!

En vecka sen jag skrev sist nu, blir inte så mycket skrivande för har knappt någon ork, men alla tjatar så får väl ta och börja skriva lite oftare kanske ;p hah.

Ikväll så har Vican och Emil vart här, Vican hjälpte mig och slinga håret, färga de lite ljusare i tisdags redan för att kunna göra slingor. Och jaa, som vanligt när de gäller mig så är jag inte nöjd, tycker de är alldeles för ljust, plus att de är typ gult, men ska köpa silverschampo imorrn så kanske de blir lite bättre iaf. För nu har jag ett stort problem, jag måste helt enkelt stå ut med att se ut såhär och hoppas att gud följer med på köpet i silverschampot och tar bort de som är gult typ.. För jag kan inte färga nå mer, för färgar jag igen nu så kommer jag tappa mitt hår, kände när jag sköljde ur slingningen att de lossna en massa hårstrån.. och de går inte att kamma när de är blött och topparna är helt förstörd nu.. Så jag får väl dränka håret i silverschampo imorrn och klippa topparna, och hoppas att de blir bättre! haha. (Y)

Bjuder på tre bilder på resultatet, dock så gör ljuset på toan så att slingorna knappt syns, får ta bättre bilder imorrn när jag dränkt mig i silverschampo istället.
De är mycket ljusare i verkligheten, är som där vid hårbotten där de är som ljusast..

Ne nu ska jag försöka få min pojkvän att sluta spela sitt fyrkantiga nörd-spel och knäppa på Pippi Långstrump istället och mysa! :) heh.

Nattinatt
hörs imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0