101014

Idag har de vart en lång dag, men den har ändå gått snabbt på nå vis ändå..Haha ;P Vaknade först av alarmet 8.30 imorse, sen somnade jag om efter snoozningen, och efter de så vaknade jag 9.20 och skulle vara hos barnmorskan kl. 10.00, så hoppade upp ur sängen och skrek åt Robin att han skulle vakna, men han sov som en stock som vanligt och reagera inte ens tydligen. Skyndade mig och borsta tänderna och sminka mig och sen platta håret. Vart iaf klar alldeles precis, och åkte till bm och lyssnade på vår lilla skrutt som hade hicka, mätte magen och vägde mig och tog blodprov/tryck som vanligt. Allting såg jätte bra ut, vilket jag inte trodde, trodde att jag skulle ha lågt blodvärde nu eftersom att jag inte ätit järnmedicin på nästan 2 veckor, men de var precis som de ska vara, men ska iaf börja med blutsaft nu varje dag för att hålla igång värdet så de inte sjunker igen iaf.
Sen efter bm så åkte vi tillbaka hem till Robin och åt frukost, och jag satte mig och plugga en liten stund också, sen vidare till skolan kl. 11 för att göra prov, gick ganska bra tyckte jag. Svarade på allt utom en fråga, så får hoppas att de gick bra iaf :) sen efter provet så kom Robin och hämta mig igen eftersom att jag inte är pigg och har jätte ont i ryggen fortfarande, så åkte vidare till försäkringskassan och träffa mamma och fixa lite papper och så.
Sen har jag bara slappat hela dagen mest, och pluggat lite med rapporten som ska vara inlämnad imorrn, ätit pizza har jag också gjort (intressant.. fick iaf en chock när jag insåg att jag för första gången fick i mig en hel pizza utan problem eller att ens bli stinn i magen..haha), satt inte helt fel kan ju säga ;p och sen vart och handlat en sväng för en stund sen.
Jaa så har min dag sett ut iaf! :)
Och nu ska jag snart ta och duscha, sen lägga mig med älskling och kolla på "Pippi på de sju haven" och mysa och SOVA! är så sjukt trött så de är inte sant, rinner ur ögonen på mig och näsan till på köpet -.-

så nu säger jag godnatt för mig så hörs vi imorrn!

Kommentarer
Postat av: Emmelist

tack carro! :D hoppas du och finmagen mår gott :D

2010-10-14 @ 21:13:14
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0