101010

Vaknade vid 12 idag igen, låg och drog mig ett bra tag och kura ihop mig med älskling. Har nyss ätit frukost, eller för ett litet tag sen iaf. Ska snart ta och tvätta ansiktet, borsta tänderna och platta håret som jag inte orkat göra än, så jag blir som folk nån gång :b 

Får se vad som händer och fötter idag, är sugen på att gå ut och gå en sväng, men de är ju typ storm ute, så får se hur de blir med de.. Ska iaf plugga lite senare, för har prov imorrn.. Eller rättare sagt, har prov imorrn, tisdag, onsdag och eventuellt torsdag..
Känns ju väldigt.. ROLIGT!
(Y)
Så nu vet ju både jag och ni vad jag ska roa mig med den här veckan!

Idag är de iaf den 10/10 -2010, vilket innebär att jag och älskling varit tillsammans i 3 år och 9 månader! :)

iloveyou

Går även in i v.34 idag så kommer magbilder och lite om den här veckan lite senare idag :)

Kommentarer
Postat av: vican

Hihi grattis :)!

Bara 6 veckor kvar ^^ vad fort det går snart kommer den lilla busungen :)

2010-10-10 @ 15:49:01
URL: http://vimzzzig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0