101002

Sorry för dålig uppdatering hela tiden.. men har inte orkat bloggat nånting dom senaste dagarna.
Har börjat med ny järnmedicin mot min järnbrist, Fexim heter den. Började med den förra fredagen, och mådde jätte illa efter att jag druckit den för den smakade bara socker och järn.. Och har tyckt att bebisen har rört sig mindre och inte vart lika aktiv sen jag började med den. Plus att jag har mått illa och spytt av den, och läste på biverkningar att man kan spy och få ont i magen och så. Så jag har inte tagit den sen i onsdags, och nu är de full fart i magen på bebisen igen. Tack och lov, har vart super orolig! Men vet ju inte om de beror på medicinen, menmen feg som jag är för alla mediciner så tänker jag inte ta den nå mer. Så får väl ringa bm på måndag och fråga om något annat istället.
Tänkte om de var någon annan som är/har vart gravid och ätit den och har vart med om liknande?

Men idag mår jag iaf bra, eller de gjorde jag igår också, var hemma från skolan för skulle iväg på en massa igår och fixa. Var på Faxeholmen och leta lägenhet och gjorde en massa intresseanmälningar på några lägenheter här i stan, men ska söka på några andra hyresbolag också för vi SKA bo mitt i stan typ och inte på nå invandrar/pundar-ställen. Sen var vi på Försäkringskassan och fixa med föräldrapenningen, eller lämnade bara ett papper rättare sagt, trodde vi skulle få fylla i en massa och krångla, men de var om nån vecka istället.
Nu ska jag ta och göra mig iordning, sen gå ut med Maya en sväng, har vart hundvakt åt henne sen i torsdags, men hon ska åka hem ikväll igen.
Hon är såå go och söt! :)
Lill go-Maya!

Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Ja, det tycker jag den var! Stillade mitt leopardsug med en scarf och ett par strumbyxor istället när den inte fanns i min storlek, hihi :)



Vilken sötishund ni har till låns! Hoppas du får en mysig lördag med henne!

2010-10-02 @ 15:21:07
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0