NATTBLOGGNING.

Kan inte sova.. Robin somnade ifrån mig för över en timme sen. Och de är bara skit på tv'n och är jobbigt att ligga ner, fast lika jobbigt att sitta också egentligen..

Jag är så fruktansvärt otålig redan nu på denna lååånga väntan på att bebis ska komma nån gång, är "bara" 9 dk till bf nu, och hur ska jag klara av om jag går över, tänk om jag går över hela 2 veckor? Känns så jobbigt att de kan vara allt från några minuter till över 3 veckor innan bebis är här och att inte veta exakt när han/hon bestämmer sig för att titta ut.. :o 
åååhh, snälla lilla älskade plupp där inne i magen, kom ut nuuu, alla längtar efter dig!
Näe, imorrn/idag när jag vaknat och gjort mig iordning så ska jag (om vädret tillåter vill säga och de inte är -10 grader) minnsan ta en promenad, en snabb en, ska nästan springa (bara nästan), så kanske de sätter lite fart på de hela nån gång ;) haha.

Ne, jag kanske ska sluta och tänka så mycket och sluta ha nedräkning, så kanske de går lite snabbare istället? kan vara en bra idé, men ne, de är för omöjligt för mig.. haha :P
Idag/igår kom iaf paketet från h&m äntligen, och jag ääälskar mjukisdressen, ååh så skön den är, byxorna sitter som ett smäck, och jackan, jaa den kom på sprayburk såg de ut som :P haha, fattas typ 20 cm för att få igen den.. så en strl L skulle inte heller passa, men jag får väl ha den uppknäppt så länge jag har gravidmage.
men skön som tusan är den iaf och för ynka 149 kr! :)

ne nu känner jag att ryggen inte orkar med att jag sitter som en ostkrok i sängen, så ska ta och lägga mig och försöka sova nu, så jag kommer upp i tid imorrn och inte sover bort hela dagarna så jag inte kan somna på nätterna.
Nattinatti på er!


Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Förstår att du längtar otroligt nu! Även om det är svårt så försök att planera dagarna med små, små sysslor. Så du får något annat att tänka på en stund!

Vad skönt att mjukdressen passade bra, är också sugen på en!

Kram kram

2010-11-18 @ 11:15:56
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: josefine

fin blogg :)

2010-11-18 @ 11:29:24
URL: http://osin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0