100318

Hejsan! :)
Förlåt för min usla uppdatering.. men känner att jag inte har så mycket intressant att skriva om.. Går ju bara i skolan, kommer hem och blabla (samma tråkiga visar varje dag hela dagarna)..
Och sen har jag ingen stor lust att blogga nu, är inte på så glatt humör hela tiden för har en klump i magen av oro för att älskling ska åka studentkryssningen på lördag.. och de känns inte superkul för mig, och jag känner mig orolig hela tiden.. (även fast jag kanske inte behöver det..) menmen, känns så jobbigt att han ska ut mitt på havet, till ett annat land, utan mottagning på telefon med enbart ungdomar och ska festa och dricka.. :/ aja, jag överlever nog, ska försöka se till så att någon räddar min kväll eller nå, ska iaf ut och äta med familjen på mousquet på eftermiddan iaf :). ska eventuellt ha Robins hund också så jag slipper sova ensam på natten, för jag vill inte sova helt själv :P och då kan hon trösta mig lite om jag blit ledsen.. haha.
ja jag kanske är lite överdriven, jag vet.. men vafan någon måste väl iaf förstå mig!?

förövrigt så har de inte hänt så mycket. Var i Dalarna i tisdags och firade lillebror som fyllde 15 år :) så slutade tidigare från skolan, och åkte på valbo en sväng med, fick ett par solbrillor såna där fejk-rayban av min brorsas pappa där, eller fick välja själv vad jag vela köpa för vi handlade tröjor åt han som han skulle ge till Oscar då :)
annars har de inte hänt så mycket mer speciellt, bara skolan och massa provoch vart med älskling och så. Och imorrn blir jag med han heeeela dagen igen, eftersom jag slutar 11, och han åker på lördag så blir de mysdag imorrn..

tänkte iaf slänga in en hiss/diss lite senare.
Så håll utkik ;) haha.

73 dk!

PUSS

Kommentarer
Postat av: E M M A

hhahaha okej :D

2010-03-18 @ 20:39:06
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/
Postat av: Ronja

Jonas ska inte på kryssningen och jag tycker de känns så jävla skönt! :P

2010-03-19 @ 08:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0