100305 lov!

Hejsan!
Kom nyss hem från skolan, slutade 10.20 idag ;p men gick och åt med Rebecka efter det så därför jag kom hem nyss :b
Nu vet jag inte alls vad jag ska ta och hitta på tills när Robin slutar kl 16.00..
får bli att sitta och dega framför datorn som alltid.
Skulle egentligen ha kunnat börja med administration plugget, men boken är hos Robin.. och att plugga känns inte direkt så lockande nu direkt efter skolan när lovet äntligen börjat..
Så ja jag vet inte alls vad jag ska ta och sysselsätta mig med jag :b haha..

men nu kom jag på
jag ska sätta mig och spela café world, happy aquarium och fish world på facebook som jag gör dagligen, måste ju ta hand om mitt café och mina fiskar ju :) haha.

85 dk!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0