100304

Hallå!
Sitter och kollar på du är vad du äter, ska snart gå och duscha med älskling. Har jätte ont i huvudet och är hur trött som helst ): stackars mig..
Imorgon är de äntligen fredag och då slutar jag 11, och sen är de banne mig lov efter det!
fast på lovet väntas de även plugg för mig och Rebecka.. de känns ju lite mindre kul.. menmen, ligger efter lite i administrationen och måste göra klart lite uppgifter.. menmen, roligare att plugga med någon iaf än att sitta ensam och tänka och få huvudvärk ;p haha.
Ska även till min pappa på lovet och ha "julafton".. haha. Har inte träffat eller vart hos dom sen i sommras. Eller jag träffa dom förra veckan, men de var bara en snabbis för pappa skulle skriva på nå papper till mitt pass, så ska dit på lovet och hälsa på och fira försenad jul :P haha.

ne nu ska jag gå och duscha och sen sova!
godnatt!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Emmelist

tack carro! hoppas du får sova gott inatt :D

2010-03-04 @ 23:24:17
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0